Greeting from Berlin

2:03 AM

Hello guys, it has been months since i wrote my last post. Ive been busy with my family, my friends and lover for the last past months to celebrate my farewell party to Germany and prepare everything and all. Yes i am currently living in Berlin, Germany. I am taking my master degree now at ESMOD Berlin majority Sustainability Fashion (super exciting!). I had to sit in my flight about 14 hours and got transit in Doha for 9 hours on 29th September to leave everything in Indonesia. And its worth waiting. I have seen a lot of things since that day. Learn a lot of things as well and believe me will be so much more to tell about later. About Berlin, about fashion, about school and of course SUSTAINABILITY. And today the time is started changing into winter. It will be more exciting now, because i have never feel the winter before. Well this is just small greeting from Berlin and i promise you i am going start writing again. At least one time a week.  Cheers!

Hello semua, sudah lama banget aku enggak nulis di blog ini. Ya berapa bulan terakhir memang hari-hariku disibukkan oleh keluarga, teman dan orang-orang tersayang untuk merayakan saat-saat terakhir sebelum pindah ke Jerman dan mengurus segala hal untuk pindah ke Jerman. Ya, sekarang aku tinggal sementara di Berlin, Jerman. Untuk melanjutkan studi di ESMOD Berlin dengan jurusan yang super menarik Sustainability Fashion. Terbang selama 14 jam dan transit 9 jam meninggalkan orang-orang tersayang di Indonesia. But i believe its worth waiting. Sampai hari ini banyak hal yang aku pelajari dan lihat dan believe me thats nothing karena akan lebih banyak hal yang akan aku share disini tentang Berlin, fashion, sekolah dan tentu saja hal yang lagi buat aku tergila-gila SUSTAINABILITY. And today winter is coming. Perbedaan waktu 5 jam dari Indonesia berubah menjadi 6 jam. Such a big things to know if you have such a long distance relationship. Dan ini akan menjadi pengalaman pertama aku merasakan musim dingin. excited! haha. Well, ini hanya sedikit sambutan dari Berlin dan aku janji akan terus menulis kembali. At least sekali dalam seminggu. Cheers!


















HAVE A NICE DAY EVERYONE! :)

You Might Also Like

0 comments